Coronavirus

Wij willen u verzoeken om de praktijk te betreden met een mondkap op.

Indien u meer wilt weten over het coronavirus, dan kunt u kijken op thuisarts.nl of website van het RIVM.
Tevens kunt u voor vragen contact opnemen met de volgende 2 instanties:
-Het RIVM (0800 - 1351).
-De GGD (010 - 443 80 31 of 010 - 433 99 66).

Indien u meer wilt weten over de aanpassingen in de praktijk als het gevolg van het coronavirus, dan kunt u klikken op de link. Kijk ook naar de poster.

Vanaf 1 juni 2020 kan iedereen met klachten die kunnen passen bij het coronavirus (koorts, hoesten en/of verkoudheid) getest worden of hij/zij het coronavirus bij zich draagt. U moet hiervoor een afspraak maken met de GGD door te bellen met 0800 - 1202. Klikt u voor meer informatie op de volgende link.

Klikt u hier voor meer informatie over de coronavaccinatie.




Klachtenregeling

Klachten? Help ons om dat te voorkomen!
Hoewel alle praktijkmedewerkers zich inzetten voor een zo goed mogelijke zorg, gaan er ook in onze praktijk dingen mis. Om dat zoveel mogelijk te voorkomen, is het belangrijk dat we van u horen waar en wanneer dingen misgaan. Wij stellen het op prijs als u een eventuele klacht bespreekt met de assistente of met de arts, zodat wij kunnen proberen om het op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.  Voor een onafhankelijke klachtenafhandeling is de praktijk aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Op hun site kunt u alles lezen over hun dienstverlening bij een eventuele klacht.

Als u ook met hulp van de klachtenfunctionaris er echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist / een (voormalig) rechter) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden in de folder van de SKGE of op www.skge.nl.