Coronavirus
Vanaf heden starten we in de praktijk de reguliere zorg weer geleidelijk aan op. We willen graag uitleggen hoe we dit gaan doen en welke veranderingen dit met zich meebrengt.

*Kom niet uit uzelf naar de praktijk toe. Neem eerst contact op met de assistente per telefoon of e-mail.
*De assistente zal aan de telefoon aanvullende vragen stellen in het kader van het coronavirus.
*De assistente zal de komende tijd ook patiënten uitnodigen voor een afspraak bij de praktijkondersteuner.
*Indien u klachten heeft die kunnen passen bij coronavirus en u heeft een normale controleafspraak staan bij de  praktijkondersteuner, assistente of huisarts, dan willen wij u verzoeken uw normale afspraak te annuleren. De assistente kan u dan tevens van adviezen voorzien.
*Kom zoveel mogelijk alleen naar de praktijk.
*We houden ons in de wachtkamer aan de 1,5 meter regel.
*Er mogen maximaal 4 personen in de wachtkamer zijn.

Indien u meer wilt weten over de aanpassingen in de praktijk als het gevolg van het coronavirus, dan kunt u klikken op de link. Kijk ook naar de poster.

Indien u meer wilt weten over het coronavirus, dan kunt u kijken op thuisarts.nl of website van het RIVM.
Tevens kunt u voor vragen contact opnemen met de volgende 2 instanties:
-Het RIVM (0800 - 1351).
-De GGD (010 - 443 80 31 of 010 - 43 99 66).

Klachtenregeling

Klachten? Help ons om dat te voorkomen!
Hoewel alle praktijkmedewerkers zich inzetten voor een zo goed mogelijke zorg, gaan er ook in onze praktijk dingen mis. Om dat zoveel mogelijk te voorkomen, is het belangrijk dat we van u horen waar en wanneer dingen misgaan. Wij stellen het op prijs als u een eventuele klacht bespreekt met de assistente of met de arts, zodat wij kunnen proberen om het op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.  Voor een onafhankelijke klachtenafhandeling is de praktijk aangesloten bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Op hun site kunt u alles lezen over hun dienstverlening bij een eventuele klacht.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden in de folder van de SKGE of op www.skge.nl.


 


 

 

 

 

 

 

Contact
  • 010 - 450 60 66
  • 010 - 451 63 15
    (spoedlijn overdag)
    010 - 279 92 62
    (avond/nacht/weekend)